Název:
MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE
Překlad názvu:
Marketing as an instrument of manipulation.
Autoři:
POLÁNKA, Vladimír Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Marketing jako nástroj manipulace Cílem práce je zjistit, zda je možno pomocí marketingových nástrojů změnit chování určité cílové skupiny. Jako konkrétní oblast jsem zvolil protidrogovou prevenci v rámci Jihočeského kraje a instituce, které se touto činností zabývají. Práce by měla zmapovat, zda a v jaké míře používají preventisté marketingu jako prostředku ovlivňování chování svých klientů. The object of bachelor´s thesis is the posibility how to change behaviour of a target group with using marketing instruments. The institution which deal with anti-drug prevention within South Bohemia region were chosen as a course of study. The thesis should find out, if anti-drug coordinators use marketing as an instrument of influencing their customer´s behaviour.
Klíčová slova:
drogy; manipulace; marketing; protidrogová prevence; anti-drug prevention; drugs; manipulation; marketing Citace: POLÁNKA, Vladimír. MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9041