Original title: Komparace metod nácviku počátečního čtení a psaní ve vztahu k rozvoji specifických poruch učení
Translated title: Comparison of practicing methods of initial reading and writing in relation to specific learning disorders
Authors: Hladká, Jitka ; Felcmanová, Lenka (advisor) ; Kotvová, Miroslava (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analytic-synthetic method in a modified form; dyslexia; Genetic Metod; Global Metod,Framework Education Programme for Elementary Education; KEYWORDS specific learning disorder; methods of initial reading and writing; Sfumato Method of Initial Reading; analyticko-syntetická metoda; dyslexie; Genetická metoda; Globální metoda; metody počátečního nácviku čtení a psaní; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání; Sfumato - Splývavé čtení; specifické poruchy učení

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91404

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-469467


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share