Název: Reklama značky - prohlubování rozdílu mezi značkou a produktem
Překlad názvu: Brand Advertising - The Widening Difference between Brand and Product
Autoři: Oulová, Soňa ; Křížek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Říha, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/49767

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-468986


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet