Název: Marketing jako způsob zprostředkování ekonomického a kulturně hodnotového řádu
Překlad názvu: Marketing as a Kind of Mediation of Economical and Cultural Value System
Autoři: Kleprliková, Lucie ; Bystřický, Jiří (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/30054

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-468807


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet