Název: Telefonická krizová intervence (Specifika práce na lince důvěry)
Překlad názvu: Telephone Crisis Intervention (Specific Aspects of working at Helpline)
Autoři: Pittnerová, Monika ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Schõnfelderová, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Krize; krizová intervence; kurz telefonické krizové intervence; linka důvěry; pracovník linky důvěry; práce s emocemi; psychohygiena; specifika práce na lince důvěry; supervize; syndrom vyhoření; telefonická krizová intervence; Burnout Syndrome; Course in Telephone Crisis Intervention; Crisis; Crisis Intervention; Helpline; Mental Hygi; Specific Aspects of working at Helpline; Supervision; Telephone Crisis Intervention; Telephone Crisis Intervention Worker; Working with Emotions

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/35597

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-468025


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet