Název: Vliv marketingu a reklamy předních módních značek na spotřebitele
Překlad názvu: Marketing strategy of NIKE brand and it's impact on customer
Autoři: Ďurec, Peter ; Křížek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Svoboda, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: slo

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70844

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-466906


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet