Název:
Strategie propagace ve vybrané firmě
Překlad názvu:
Propagation strategy in chosen company
Autoři:
FIALA, Jakub Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Během mojí práce jsem analyzoval současný stav propagace ve firmě HCS Bohemia s.r.o. a vytvořil několik návrhů na zlepšení současné situace. Během praktické části jsem se zaměřil nejprve na analýzu firmy, její historii, právní formu, výrobní program a popis provozovny. Poté jsem postupně rozebral reklamu, podporu prodeje, public relations a osobní prodej prováděné v HCS Bohemia. Nakonec jsem se zabýval návrhy na zlepšení současné situace.The subject of my bachelor thesis was propagation strategy in the company HCS Bohemia. Atfirst I analysed present state of promotion used by firm. Then I charakterised the company and I made some suggestions how to improve current propagation. I recommend some improvements in each of promotion elements: advertising, personal selling, sales promotion and public relations.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; osobní prodej.; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama; advertising; Marketing; marketing mix; personal selling; promotion; sales promotion and public relations. Citace: FIALA, Jakub. Strategie propagace ve vybrané firmě. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9376