Název: Psychologické aspekty reklamy
Překlad názvu: Psychological Aspects of Advertising
Autoři: ŽÁČKOVÁ, Radka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: manipulace; mechanismy utváření názorů a postojů; média; propagace; reklama; advertising; manipulation; mechanisms of forming ideas and attitudes; media; propaganda
Citace: ŽÁČKOVÁ, Radka. Psychologické aspekty reklamy. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9319

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46543


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet