Název: Svět správného chlapa: Analýza diskursu televizních reklam na pivo
Překlad názvu: The Right Guy World: The Analysis of Television Beer Commercial Discourse
Autoři: Kroulík, Jiří ; Švantner, Martin (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: archeologie; diskurz; Foucault; pivo; televizní reklama; archaeology; beer; discourse; Foucault; television advertisement

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/66815

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-465365


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet