Název:
Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing communications of Prague International Marathon Co., Ltd's Junior marathon
Autoři:
Kohoutová, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Cíle: Cílem práce je popis a zhodnocení marketingové komunikace Juniorského maratonu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. na základě provedených analýz a vytvoření návrhu na zefektivnění marketingové komunikace. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda výzkumu - deskriptivní případová studie, která byla zpracována na základě analýzy textů a dokumentů a kvalitativního rozhovoru. Výsledky: Výstupem práce jsou návrhy na zefektivnění marketingové komunikace, které byly zpracovány na základě zhodnocení současné komunikace. Práce bude předložena společnosti PIM. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, propagace, běžecký závodTitle: Marketing communications of Prague International Marathon Co., Ltd's Junior marathon. Goal The goal of this work is a description and an evaluation of marketing communications of Prague International Marathon's Junior marathon and a proposal for an improvement of these communications. Methods: Research method used in this paper is a qualitative method - descriptive case study, which was made according to an analysis of documents and text and a qualitative interview. Results: The outcome of this paper are several suggestions on how to improve marketing communications. These suggestions were made based on the evaluation of the current communications. Keywords: marketing, communication mix, promotion, running event
Klíčová slova:
běžecký závod; komunikační mix; marketing; propagace; communication mix; marketing; promotion; running event