Název: Slogany, obrazy, argumenty: nekomerční reklama v sociálním kontextu
Překlad názvu: Slogans, images, arguments: non-commercial advertising in social context
Autoři: Kaderka, Petr ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Nekvapil, Jiří (oponent) ; Holšánová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/26434

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-463239


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet