Original title: Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
Translated title: Analysis of marketing environment in company Milan Král s.r.o.
Authors: STIFTEROVÁ, Alice
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: financial analysis; macroenvironment; Marketing; marketing environment; microenvironment; Porter's model of five powers; STEP analysis.; finanční analýza; makroprostředí; Marketing; marketingové prostředí; mikroprostředí; Porterův model pěti sil; STEP analýza.
Citation: STIFTEROVÁ, Alice. Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9107

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46277


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share