Original title: Analýza vnějšího prostředí strojírenské firmy
Translated title: Analyse of marketing external environmnent in engineering firm
Authors: KODADOVÁ, Lenka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Keywords: external marketing environment; marketing; Porter´s model of five powers; Step analyse; marketing; marketingové makroprostředí; porterův model pěti sil; step analýza
Citation: KODADOVÁ, Lenka. Analýza vnějšího prostředí strojírenské firmy. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/9098

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46272


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share