Název:
Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu "Terezín - oživení historických památek"
Překlad názvu:
The marketing communication of the city Terezin and its project named "Terezin - revitalization of historical sights"
Autoři:
Rýslerová, Petra ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu "Terezín - oživení historických památek" je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Terezín a zároveň projektu "Terezín-oživení historických památek". Na projekt byla městu v roce 2010 poskytnuta půlmiliardová dotace z fondů EU a jeho vývoj bude mít vliv na budoucí podobu cestovního ruchu Terezína. Cílem bylo zmapovat současnou podobu marketingové komunikace města a také Památníku Terezín, který má na starost podstatnou část místních památek včetně jejich propagace. Na základě odborných zdrojů, vlastního výzkumu a dotazníkového šetření byl marketingový mix pevnosti Terezín jako celku podroben kritice a byla navržena doporučení. Ta vycházejí ze skutečnosti, že Terezín aktuálně pracuje na obnově a rozvoji místních turistických tras a atraktivit, jejichž komunikační aktivity jsou teprve připravovány.The subject of this bachelor thesis on the topic of Marketing communication of the city Terezín and its project named "Terezín - revitalization of historical sights" is a description and analysis of communication activities of the City of Terezín and its project "Terezín - revitalization of historical sights". In 2010 the city has received a grant worth over 500 million from the EU and its development will affect the future shape of tourism in Terezín. The aim of this thesis was to map the current form of marketing communication of the city and of the Terezín Memorial, which is responsible for a significant part of the local sights, including their promotion. On the basis of expert resources, my own research and performed survey the marketing mix of the fortress Terezín as a whole was subjected to criticism and recommendations were proposed. Those are based on the fact that Terezín is currently working on the reconstruction and development of local hiking trails and attractions and the communication activities are still only being prepared.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketingová komunikace města; Město Terezín; Projekt Oživení památek Terezína; Terezín - město změny; turismus; City of Terezín; marketing communication of the city; Project of the Terezin's sights revitalization; Terezin - city of change; tourism; travel industry