Original title: Proč reklama přesvědčuje? Srovnání přesvědčovacích metod v antické a reklamní rétorice
Translated title: Why Does Advertising Persuade? A Comparison of Persuasive Techniques in Ancient and Commercial Rhetoric
Authors: Roskovec, Matouš ; Špecián, Petr (advisor) ; Novotný, Jaroslav (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2015
Language: cze
Keywords: advertising rhetoric; classical rhetoric; goals of persuasion; means of persuasion; truth in advertising; cíle přesvědčování; klasická rétorika; pravda v reklamě; reklamní rétorika; způsoby přesvědčování

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/63538

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-462602


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2022-05-08, last modified 2022-05-08


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share