Název:
Analýza dispozičního řešení prodejní plochy a struktury sortimentu
Překlad názvu:
Analysis of the Space Management of Selling Area and the Structure of Assortment
Autoři:
EHRELOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo analyzovat dispoziční řešení prodejní plochy a struktury sortimentu ve vybrané prodejně a vypracovat návrhy na zlepšení v oblasti spacemanagementu a merchandisingu. Na základě mnou provedených dotazníků se domnívám, že společnost Billa, s.r.o. je schopna i v budoucnosti na českém trhu dále prosperovat. The main goal of this work was to analyse the current solution of the floor space disposition in the selected store and introduce possible improvements in space management and merchandising. According to survey results, Billa s.r.o. is expected to be profitable and competitive in the following years.
Klíčová slova:
dispoziční řešení; dotazník; optimální vystavení sortimentu; struktura sortimentu; merchandising; product rage structure; questionnaire; space management of selling area Citace: EHRELOVÁ, Lucie. Analýza dispozičního řešení prodejní plochy a struktury sortimentu. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8959