Original title:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Translated title:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Authors:
PROKOPOVÁ, Lenka Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Na základě této analýzy pak zpracovat doporučení na zlepšení stavu využívání marketingových nástrojů v tomto maloobchodním subjektu.The main aim of my Bachelor work was to analyse use of marketing tools in a chosen retail trade subject and then to recommend improvement of these tools on the basis of this analysis.
Keywords:
marketing; retail; small and middle business; maloobchod; malé a střední podniky; marketing Citation: PROKOPOVÁ, Lenka. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8871