Název: Vliv reklamy na masovou tvořivost a její odraz v jiných médiích
Překlad názvu: An impact of advertising on mass creativity as reflected in other mass media
Autoři: Hlucháň, Martin ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Říha, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/14128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-461581


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet