Název: Imagologie současných reklamních sdělení
Překlad názvu: Imagology of Current Advertisements
Autoři: Tomková, Gabriela ; Fišerová, Michaela (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: globalizace; ikonologie; image; konzumní společnost; obraz; propaganda; reklama; vizuální studia; advertising; consumer society; globalization; iconology; image; picture; propaganda; visual studies

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/57709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-460505


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet