Název: Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Benešově
Překlad názvu: Event marketing and its participation in forming of tourism trade products of tourist infocentre in Benešov
Autoři: HLINKOVÁ, Iva
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Citace: HLINKOVÁ, Iva. Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Benešově. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7912

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-45977


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet