Název:
Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Překlad názvu:
Product research of tourist information centre in Ústí nad Labem in accordance with event marketing analysis
Autoři:
TERČOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Průzkum produktů TIC a popis jeho dosavadních činností. Nové návrhy na zlepšení a zeefektivnění chodu TIC.Analysis of products of tourist information centre and description of its activities. New tips for improment.
Klíčová slova:
balíček služeb; jednotný informační systém; spolupráce; turistické informační centrum; turistický produkt; zážitkový marketing; Ústí nad Labem; cooperation; event marketing; information system; package; TIC {--} tourist information centre; tourism product; Ústí nad Labem Citace: TERČOVÁ, Veronika. Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7889