Název:
Federální komunikační komise a regulace mediálních obsahů
Překlad názvu:
Federal Communications Commission and media content regulation
Autoři:
Sauer, Jaroslav ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na způsob, jakým média, či spíše jejich obsahy, koriguje zmíněný dozorčí orgán přímo v kolébce demokracie, USA. Tamní Federální komunikační komise (FCC) má za sebou více než sedmdesátiletou historii, spjatou kromě jiných úkolů i s bojem za čistotu médií. Je pravděpodobné, že společenské normy, jejichž objednávku musela FCC coby vládní orgán splňovat, se během tak dlouhého časového úseku proměňovaly. Cílem této práce bylo zjistit, zda k těmto proměnám opravdu došlo, a zda lze vysledovat tendence, podle kterých by bylo možné usoudit, jakým směrem se mediálně regulační činnost FCC bude ubírat v následujících letech. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)The FCC was created by Congress in the Communications Act of 1934 for the purpose, in part, of "regulating interstate and foreign commerce in communication by wire and radio." Later the word "radio" also applied to televison. The Communications Act authorizes the FCC to make necessary regulations to prevent interference between stations and to carry out the provisions of the Act. The FCC is directly responsible to Congress and its jurisdiction covers the whole USA. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)