Název:
Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč
Překlad názvu:
The Marketing Communication of Touristic Destination Třebíč
Autoři:
Horká, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč je deskripce a analýza komunikačních aktivit Města Třebíč a dalších subjektů zapojených do struktury destinace cestovního ruchu, jakými jsou například státní a regionální organizace cestovního ruchu a místní poskytovatelé ubytovacích služeb. Cílem bylo zmapování marketingové komunikace směrem k cílové skupině turistů z regionu, celé České republiky i zahraničí. Při popisu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, jež jsou za tímto účelem využívány, byl hlavní důraz kladen na online komunikaci. Kromě formy komunikace byla pozornost věnována i stránce obsahové, především pak jednotě, srozumitelnosti a validitě komunikovaných informací.The subject of this thesis on the topic of The marketing communication of touristic destination Trebic is a description and analysis of communication activities of the City of Třebic and other entities involved in the structure of tourism destination, such as national and regional tourism organizations and local providers of accommodation services. The aim was to map the marketing communication towards an audience of tourists from the region, the Czech Republic and abroad. While describing the various tools of communication mix, which are used for this purpose, the major emphasis was on the online communication. Besides the forms of communication, attention was paid to the content, especially unity, clarity and validity of the communicated information.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; komunikace; marketingová komunikace destinace; město Třebíč; propagace; turismus; City of Třebíč; Communication; Marketing Communication of Destination; Promotion; Tourism; Travel Industry