Název:
Marketingová strategie firmy Van Leeuwen
Překlad názvu:
Marketing strategy of Van Leeuwen Pipe and Tube
Autoři:
Peca, Ondřej ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá popisem marketingové strategie společnosti Van Leeuwen Pipe and Tube, celosvětově působícího distributora na trhu ocelového potrubí a souvisejících komponent.Diploma thesis is a description of marketing strategy of Van Leeuwen Pipe and Tube, a distributor of steel pipes and other steel components.
Klíčová slova:
B2B; marketing; strategie; B2B; marketing; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8563