Název:
Jak děti mladšího školního věku hrají digitální hru Minecraft
Překlad názvu:
How children of younger school-age play the video game Minecraft
Autoři:
Zemaník, Martin ; Hrabec, Ondřej (vedoucí práce) ; Klusák, Miroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce si za cíl klade prozkoumat, jak děti mladšího školního věku hrají Minecraft. Skrze metodu nestrukturovaných rozhovorů vysvětluje obrovskou popularitu digitální hry u jejích mladších hráčů; popisuje co jim hra umožňuje a jak toho využívají ve svůj prospěch. Práce nabízí ucelený pohled na Minecraft jako na kombinaci více her, mezi kterými je možné dynamicky a nerušeně přecházet. Dále pak popisuje, jak hra dokáže napodobovat strukturu psychologického vývoje v období mladšího školního věku. KLÍČOVÁ SLOVA hra, videohra, tradiční dětské hry, mladší školní věk, MinecraftThis bachelor's thesis aims to explore how children of younger school-age play Minecraft. Through the method of unstructured interview, it explains the immense popularity of the game amongst its younger players and describes how they make use of what the game allows them to do. The thesis presents Minecraft as a combination of multiple games through which it is possible to dynamically switch. Further it describes how the game is able to imitate the structure of psychological development which takes place in the younger school-age. KEWORDS game, videogame, traditional children games, younger school-age, Minecraft
Klíčová slova:
hra; Minecraft; mladší školní věk; tradiční dětské hry; videohra; game; Minecraft; traditional children games; videogame; younger school-age