Original title: Marketingové strategie vybraných československých a českých hudebních vydavatelství v první polovině devadesátých let 20. století
Translated title: Marketing strategies of selected Czechoslovak and Czech music publishers in the first half of the 1990s
Authors: Spirit, Martin ; Ježková, Tereza (advisor) ; Halada, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2021
Language: cze
Keywords: 1990s; Czechoslovakia; gramophone industry; marketing mix; marketing strategies; music industry; music marketing; music publishing; physical music carrier; Supraphon; velvet revolution; devadesátá léta; fyzický hudební nosič; gramofonový průmysl; hudební marketing; hudební průmysl; hudební vydavatelství; marketingové strategie; marketingový mix; sametová revoluce; Supraphon; Československo

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150369

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452293


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2021-10-10, last modified 2023-12-31


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share