Original title:
Měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě, stavební spořitelně, a.s.
Translated title:
Contentment surveying of customers of Modra pyramida co-operative bank
Authors:
Pešková, Olga ; Lukšů, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků. Teoretická část obsahuje zásady a postupy doporučované v této činnosti a praktická část obsahuje návrh zavedení měření spokojenosti zákazníků v Modré pyramidě stavební spořitelně, a.s., kde se dosud měření spokojenosti zákazníků neprovádí.This bachelor thesis focuses on processes of control and contentment surveying of customers. The theoretical part contains principles and procedures recommended for this activity. The practical part covers the suggestion to implement the contentment surveying of customers of Modra pyramida co-operative bank where customers' contentment surveying is not carried out yet.
Keywords:
contentment control; customers contentment; customers contentment surveying; monitorování spokojenosti; měření spokojenosti zákazníků; spokojenost zákazníků
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/8522