Original title: Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích v rámci nouzového stavu v období pandemie Covid-19
Translated title: Communication of IKEA and Bonami through social networks during the state of emergency caused by Covid-19 pandemic
Authors: Marinovová, Kristina ; Koudelková, Petra (advisor) ; Zavadilová, Tereza (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: Bakalářská práce s názvem "Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích " značek vhodná doporučení pro obsahovou podobně zaměřených značek případě obdobné základě části nejprve stručný historický přehled a nejznámějších sociálních sítí Facebook, Instagram, Twitter včetně praktické části s práce za použití kvantitativního výzkumu založeného na dvourozměrné zaměří na definování společn a protichůdn ů ů ve způsobu, obsahu a komunikaci značek IKEA a . Závěrem práce vyhodnotí a předloží vhodná doporučení a poskytne odpovědi Měla na komunikaci značek vliv probíhající situa Jak se liší komunikace značek IKEA a Bonami
Keywords: Bonami; Digital media; Electronic media; IKEA; Impact of Covid-19; Internet social networks; Bonami; Digitální média; Dopad Covidu-19; Elektronická média; IKEA; Internetové sociální sítě

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127139

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447338


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2021-07-11, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share