Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Medek, David ; Cvrček, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaobírá spokojeností zákazníků (uživatelů bioplynových stanic) společnosti agriKomp Bohemia, která poskytuje výstavbu a servis zemědělských staveb. Úroveň spokojenosti zde bude měřena prostřednictvím dotazníkového šetření a na základě získaných informací budou sestaveny návrhy vhodných opatření, které by měly vést k jejímu zvýšení.
This bachelor thesis deals with customer satisfaction analysis (users of biogas plants) of the company agriKomp Bohemia which provides construction and service of agricultural buildings. The level of the satisfaction will be measured here by a questionnaire survey. Then the proposals of appropriate measures based on the information obtained will be compiled. These measures should lead to customer satisfaction increase.
Keywords:
biogas plant; customer; customer satisfaction analysis; marketing; marketing research; questionnaire; satisfaction; analýza spokojenosti zákazníků; bioplynová stanice; dotazník; marketing; marketingový výzkum; spokojenost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/199544