Název:
Mobilní aplikace pro demonstraci řešení deskových her
Překlad názvu:
Support for Playing Board Games Demonstration on Mobile Platforms
Autoři:
Široký, Ondřej ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní aplikaci na platformu Android, která pomůže hráči určit nejlepší možný tah z pořízené fotografie, která zachycuje některý z několika typů deskových her. Aplikace ze snímku pomocí funkcí knihovny OpenCV identifikuje hru a extrahuje její aktuální stav. Tyto informace jsou poté zobrazeny uživateli, který má možnost stav hry ručně upravit, jestliže došlo k nepřesnému načtení stavu hrací desky. Následně aplikace pomocí Minimax algoritmu s Alfa-beta ořezáváním určí nejlepší tah a zobrazí jej uživateli.
The aim of this bachelor's thesis is to create a mobile application for the Android platform that will help the player determine the best possible move from the captured image. The application identifies the game and extracts its current state by using OpenCV library functions. This information is then displayed to the user, who has the ability to manually adjust the game status if the game board is inaccurately read. Subsequently, the application uses the Minimax algorithm with Alpha-beta pruning to determine the best move and displays it to the user.
Klíčová slova:
Alfa-beta ořezávání; Android; Dáma; Gomoku; Houghova transformace; MiniMax; Mlýny; mobilní aplikace; OpenCV; počítačové vidění; zpracování obrazu; Alpha-beta pruning; Android; Checkers; computer vision; Gomoku; Hough transform; image processing; MiniMax; mobile application; Nine men's morris; OpenCV
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199434