Original title:
Komunikační mix podniku
Translated title:
Proposal of Communication Mix
Authors:
Šváb, Michal ; Domanižová, Petra (referee) ; Milichovský, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu konkrétního podniku. Skládá se ze tří hlavních částí. První část je teoretická, a jsou v ní uvedena teoretická východiska a pojmy k dané problematice z oblasti marketingu a komunikačního mixu. V analytické části je představen daný podnik a jsou vypracovány potřebné analýzy. Součástí práce je také výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dle zjištěných výsledků jsou na konci práce uvedeny možné návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
The Master thesis is based around the planning of the communication mix of a specific firm. It consists of three main parts. The first part is theoretical, and contains theoretical resources and concepts related to the subject matter from the standpoint of marketing and the communication mix. The analytical section introduces the subject firm and contains the necessary analyses. The thesis also includes research in the form of a survey. For a conclusion, the project proposes possible methods of improving the communication mix based on the gathered data.
Keywords:
analysis; communication; communication mix; marketing; marketing communication; analýza; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197550