Original title:
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Translated title:
Marketing Audit of Customer Satisfaction
Authors:
Otradovcová, Andrea ; Hůla, David (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit v oblasti spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V rámci analytické části je proveden marketingový audit zaměřený na zákaznickou spokojenost. Na základě provedené analýzy jsou uvedeny návrhy vedoucí ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
This Master's thesis focuses on a marketing audit of customer satisfaction. In the first part of the thesis is a necessary theoretical background. The marketing audit focused on customer satisfaction is performed in the analytical part. Based on the results of the analyzes, proposals are made that can contribute to increasing customer satisfaction.
Keywords:
company; customer; customer satisfaction; marketing; marketing audit; marketing; marketingový audit; spokojenost zákazníků; společnost; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197506