Original title:
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Translated title:
Proposal of Change of Marketing Mix of selected Company
Authors:
Pokorný, Petr ; MBA, Michal Novotný, (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Je rozdělena do čtyř částí. Na cíle a metodiku, teoretickou, praktickou a návrhovou část. První část se zaměřuje na určení cílů diplomové práce a současně popisuje užitou metodiku, druhá kapitola se zaobírá teoretickými poznatky, třetí kapitola řeší praktické zpracování a poslední je koncentrována na návrhové řešení marketingového mixu společnosti, přičemž celá práce zároveň porovnává teoretické poznatky se skutečností.
The diploma thesis focuses on the design of the marketing mix of the selected company. It is divided into four parts. Objectives and methodology, theoretical, practical and design part. The first part focuses on defining the objectives of the diploma thesis and at the same time describes the used methodology, the second chapter deals with the theoretical knowledge, the third chapter deals with the practical processing and the last one is concentrated on the design solution of the marketing mix of the company, while the whole work compares theoretical knowledge with reality.
Keywords:
marketing; marketing mix; marketing strategy of the company; marketing; marketingová strategie firmy; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/196838