Název: Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u předškolních dětí
Překlad názvu: The relationship between theory of mind and language skills in preschool children
Autoři: Cajthamlová, Tereza
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jazykové schopnosti; Lentilkový test; porozumění mylným přesvědčením; předškolní věk; Sally-Ann task; Teorie mysli; False Belief Understanding; Language Skills; Preschoolers; Sally-Ann Task; Smarties Task; Theory of Mind

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116292

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-441876


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2021-05-30, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet