Original title:
Nástroje komunikačního mixu ve vybrané firmě Acovy s. r. o. nabízející telekomunikační služby
Translated title:
Instruments of comunication mix in chosen company Acovy Ltd. who is offering telecomunication services
Authors:
Kocourková, Magdalena ; Puchýř, Milan (advisor) ; Pavelka, Martin (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato diplomová prace pojednavá o komunikačním mixu telekomunikační firmy Acovy s. r. o. Proto, aby mohl být mix zpracován, musela být zpracována situační analýza, marketingový mix. Acovy s. r. o. používá obchodní modely B2B a B2C. V práci byl pro tyto modely zpracovan model komunikačního procesu. Následně byly zhodnoceny současné a navrženy budoucí nástroje komunikačního mixu.
Keywords:
komerční komunikace; komunikační mix; marketingový mix; situační analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2346