Název:
Nástroje komunikačního mixu ve vybrané firmě Acovy s. r. o. nabízející telekomunikační služby
Překlad názvu:
Instruments of comunication mix in chosen company Acovy Ltd. who is offering telecomunication services
Autoři:
Kocourková, Magdalena ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Pavelka, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato diplomová prace pojednavá o komunikačním mixu telekomunikační firmy Acovy s. r. o. Proto, aby mohl být mix zpracován, musela být zpracována situační analýza, marketingový mix. Acovy s. r. o. používá obchodní modely B2B a B2C. V práci byl pro tyto modely zpracovan model komunikačního procesu. Následně byly zhodnoceny současné a navrženy budoucí nástroje komunikačního mixu.
Klíčová slova:
komerční komunikace; komunikační mix; marketingový mix; situační analýza
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2346