Název: Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení
Překlad názvu: Pupils attributional tendencies and learning instrumentality
Autoři: Saitlová, Barbora
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atribuce; důležitost cílů; instrumentalita učení; motivace; attribution; goals importance; learning instrumentality; mottivation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67422

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-441072


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2021-05-30, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet