Název: Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání
Překlad názvu: Evidence concerning pupils'preconceptions of intellectual disability in the context of the paradigm shift in today's education
Autoři: Pivarč, Jakub
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; explorační faktorová analýza; inkluze; integrace; kvantitativní výzkum; mentální postižení; miskoncepce; mnohonásobná lineární regrese; myšlenková mapa; prekoncepce; žáci základních škol; basic-school pupils; exploratory factor analysis; inclusion; integration; intellectual disability; mind map; misconceptions; multivariate linear regression; preconceptions; quantitative research; questionnaire

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/94692

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-439764


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2021-05-30, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet