Název: Čtení s porozuměním jako předpoklad úspěšné strategie řešení slovních úloh v matematice
Překlad názvu: Reading comprehension as a prerequisite for successful strategy of woid problems solving in mathematics
Autoři: Sigmundová, Alena
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: délka textu; explicitnost vyjádření; jazykové faktory ovlivňující obtížnost slovních úloh; lingvistická analýza; slovní úloha v matematice; výskyt nadbytečných číselných údajů; členění textu; čtení s porozuměním; explicitness of the wording; linguistic analysis; linguistic factors affecting the difficulty of word problems; occurrence of redundant numerical data; reading comprehension; text length; text structure; word problems in mathematics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116364

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-439260


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2021-05-30, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet