Název: Promotion jako nástroj marketingového mixu
Překlad názvu: PROMOTION AS AN INSTRUMENT OF MARKETING MIX
Autoři: VONDRÁČKOVÁ, Hana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Citace: VONDRÁČKOVÁ, Hana. Promotion jako nástroj marketingového mixu. České Budějovice, 2006. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/3204

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-43911


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet