Original title: Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání
Translated title: Reading Strategies in Preschool Education
Authors: Koželuhová, Eva ; Wildová, Radka (advisor) ; Maňourová, Zuzana (referee) ; Šmelová, Eva (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: comprehension; multi-case study; preschool education; reading; reading pre-literacy; reading strategies; working with a story; porozumění; práce s příběhem; předškolní vzdělávání; vícepřípadová studie; čtenářská pregramotnost; čtenářské strategie; čtenářství

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/124501

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-437865


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2021-02-24, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share