Název: Inovační proces-teorie a aplikace na trh mediálních produktů
Překlad názvu: Innovative Process-Theory and application on Media Market
Autoři: Kyjonková, Petra ; Cahlík, Tomáš (vedoucí práce) ; Bryndová, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/123682

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-437088


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet