Original title: Ekolingvistický přístup k výuce cizích jazyků a hledání příběhů, kterými žijeme, v učebnicích francouzštiny jako cizího jazyka
Translated title: An Ecolinguistic Approach to Foreign Language Teaching: The Stories We Live by in Textbooks of French as a Foreign Language
Authors: Schlindenbuchová, Magdalena ; Klinka, Tomáš (advisor) ; Jančík, Jiří (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: fre
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: ecolinguistics; ecological communicative competence; environmental awareness; environmental education; French as a foreign language; stories we live by; textbooks; ekolingvistika; ekologická komunikativní kompetence; ekologické povědomí; environmentální výchova; kterými žijeme; příběhy; učebnice; výuka francouzštiny

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121531

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435450


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-02-24, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share