Original title:
Marketingová komunikace společnosti působící na realitním trhu
Translated title:
Marketing Communication of a Company Operating in the Real Estate Market
Authors:
Rosecká, Petra ; Hladká, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti působící na realitním trhu. Obsahuje teoretické vymezení nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu a realitního trhu, je zde rozebrán současný stav zkoumaného subjektu za pomoci analýz marketingových aktivit a provedení marketingového průzkumu. Na základě toho jsou stanoveny návrhy vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace subjektu. V analýze výsledků jsou tyto návrhy zhodnoceny.
This thesis is focused on the marketing communication of a company operating at the real estate market. It contains a theoretical definition of the most important terms of marketing and the real estate market. There are described current situation of researched company using marketing activities and marketing research. There are proposals to improve the marketing communication of the entity. These proposals are evaluate at chapter analysis of results.
Keywords:
Marketing; marketing communication; promotion; real estate agency; Marketing; marketingová komunikace; propagace; realitní kancelář
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/195599