Název:
Vybrané aspekty kvality činnosti bankovní pobočkové sítě
Autoři:
Vykoukalová, Nela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá posouzením kvalitativních aspektů činnosti pobočkové sítě stavebních spořitelen a to konkrétně kvalitou pracovníků front office, kteří se ve velké míře podílejí na její činnosti. Cílem této bakalářské práce je za pomocí výzkumného marketingového nástroje mystery shopping vyhodnotit kvalitativní aspekty činnosti vybraných poboček stavebních spořitelen působících na českém bankovním trhu se zaměřením na kvalitu jejich pracovníků front office. Na základě výsledků výzkumných šetření jsou všem hodnoceným stavebním spo-řitelnám uvedena doporučení k odstranění zjištěných nedostatků. Pro rozšíření Empirické části bakalářské práce byla také provedena tři výzkumná šetření sa-mostatných finančních zprostředkovatelů.This bachelor thesis deals with assessing qualitative aspects of the branch net-work, building societies, namely the quality of the front office staff, who is largely involved in its activities. The aim of this thesis is to evaluate qualitative aspects of the activities of selected building societies branches operating on the Czech bank-ing market in terms of the quality of their front office staff using mystery shop-ping marketing tool with the focus on the quality of their front office staff. Based on the research investigations results all building societies are provided with rec-ommendations to remove identified weaknesses. There were also conducted three separate research surveys of financial intermediaries to extend The empir-ical part of the bachelor thesis.
Klíčová slova:
hodnocení zaměstnanců; mystery shopper; mystery shopping; stavební spoření; stavební spořitelny