Název:
Komunikační strategie personálních agentur zaměřená na cílovou skupinu studentů
Autoři:
Vyhnálková, Petra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je vytvářena s cílem navržení komunikační strategie vybrané personální agentury na cílovou skupinu studentů. Literární rešerše definuje základní problematiku z teoretického hlediska. Praktická část vychází z teorie odborníků a analyzuje prostředí personálních agentur v České republice. Zkoumáno je vnější i vnitřní prostředí konkrétní personální agentury. Výsledkem rozboru je sestavení SWOT analýzy a navržení nových prvků komunikační strategie s cílem o její zefektivnění. Prezentované návrhy jsou podloženy dotazníkovým šetřením, jehož respondenti jsou studenti středních a vysokých škol v České republice.The thesis is created with the goal design a communication strategy of a selected recruitment agency. Literary research defines the basic issues from a theoretical aspect. The practical part is based on an expert´s theory and analyses the environment of recruitment agencies in the Czech Republic. The external and internal environment of the specific recruitment agency has been investigated. The result of the analysis is to compile a SWOT analysis and to propose a new element of the communication strategy in order to make it more effective. The presented proposals are based on a questionnaire survey, which respondents are students of secondary schools and universities in the Czech Republic.
Klíčová slova:
komunikace; marketingový mix; personální agentura; student; uchazeč o zaměstnání