Název:
Doporučení pro zvýšení návštěvnosti Lázní Luhačovice, a.s.
Autoři:
Urbánková, Petra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] URBÁNKOVÁ, P. Doporučení pro zvýšení návštěvnosti Lázní Luhačovice, a.s. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá stanovením vhodných doporučení, které vedou ke zvýšení návštěvnosti Lázní Luhačovice, a.s. Pozornost je dále věnována současné situaci na trhu lázeňského cestovního ruchu a zhodnocení faktorů ovlivňujících návštěvnost klientů zdravotních pojišťoven a klientů samoplátců. Práce dále vymezuje hlavní překážky, jenž odrazují potenciální návštěvníky od absolvování pobytu v lázních. Za účelem zjištění přání a preferencí jak současných, tak potenciálních lázeňských hostů, bylo využito především výsledků dvou dotazníkových šetření (141 a 177 respondentů), hloubkových rozhovorů s 50 klienty a interních zdrojů společnosti. Na základě výsledků šetření bylo umožněno navrhnout vhodná doporučení ke zviditelnění společnosti na trhu lázeňského cestovního ruchu a zvýšit návštěvnost lázní během hlavní sezóny i mimo ni.URBÁNKOVÁ, P. Recommendations for increasing the number of visitors of Lázně Luhačovice, a.s. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017. The bachelor thesis attempts to determine appropriate recommendations that would lead to increased number of visitors of Lázně Luhačovice, a.s. It also deals with the current situation in the spa tourism market and with the evaluation of factors affecting the traffic of clients of health insurance companies and private clients. The thesis further identifies the main obstacles that discourage potential visitors from visiting the spa. To find out the wishes and preferences of both cur-rent and potential spa guests, primarily the results of two questionnaire surveys (n1 = 141, n2 = 177 respondents), 50 in-depth interviews with clients and internal materials of the company were used. Based on the survey results appropriate recommendations were proposed to increase the company´s visibility in the spa tourism market and to increase the number of visitors in the spa during the season and off-season.
Klíčová slova:
a.s.; cestovní ruch; lázeňská péče; Lázně Luhačovice; marketing; poptávka