Název: The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Autoři: Štěchová, Pavlína
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: chování spotřebitele; eye tracking; kosmetika; marketingový výzkum; obal

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=77675

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-431875


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-11, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet