Název:
Analytický nástroj k vyhodnocení marketingové kampaně
Autoři:
Škorpilová, Iveta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá webovou analytikou. Stěžejním bodem práce je návrh a implementace webové aplikace sdružující webové analytiky z Facebook Insights a Google Analytics, která umožňuje sledování úspěšnosti připravované marketingové kampaně ve rmě Kentico. Nedílnou součástí je i rozbor stávajících analytických ná- strojů, které jsou na trhu dostupné. Práce taktéž pojednává o nejnovějších webových technologiích mezi něž patří mimo jiné Node.js a Slim framework. Dílčím bodem prá- ce je návrh landing page k této marketingové kampani a její následné A/B testování.This bachelor's thesis deals with web analytics. The main goal of this thesis is design and implementation of a web analytics tool that combines web analytics from Facebook Insights and Google Analytics to track a success of the upcoming marketing campaign at Kentico. An analysis of existing available analytical tools is also a part of the paper. The work also covers the latest web technologies, including Node.js and Slim framework, among others. Secondary goal of the thesis is a landing page proposal for this marketing campaign and its subsequent A/B testing.
Klíčová slova:
Facebook Insights; Google Analytics; webová analytika; webová aplikace