Název:
Percepce sociálního podnikání českými spotřebiteli
Autoři:
Šímová, Petra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Šímová, P. Percepce sociálního podnikání českými spotřebiteli. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá vnímáním sociálního podnikání českými spotřebiteli a propagací sociálních podniků v ČR. Ke zjištění vnímání sociálního podnikání spotřebiteli bylo využito dotazníkového šetření (n = 403). Dále bylo k výzkumu využito hloubkových rozhovorů se sociálními podnikateli (n = 7) a doplňkovou metodou bylo hodnocení webových stránek sociálních podniků spotřebiteli (n = 7). Na základě zjištěných informací byla provedena komparace názorů spotřebitelů a sociálních podnikatelů. Výsledkem práce byly doporučení sociálním podnikatelům převážně v oblasti propagace.Šímová, P. Perception of social entrepreneurship of Czech consumers. Thesis. Mendel university in Brno, 2017. This thesis deals with the perception of social entrepreneurship of Czech consumers and the promotion of social enterprises in the Czech Republic. To determine the perception of social entrepreneurship of consumers was used questionnaire (n = 403). For research, it was also used in-depth interviews with social entrepreneurs (n = 7) and as a complementary method was evaluation of websites of social enterprises by consumers (n = 7). Based on the information was performed comparison of views of consumers and social entrepreneurs. The results will be used for recommendations for social entrepreneurs mainly in the field of promotion.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; kvantitativní a kvalitativní výzkum; nástroje propagace; propagace; sociální podnikání